Då var de onsdag då.....

Jaha....  Onsdga i dag då...Vaknade nyss och klockan e 12:16. Vart väldigt nyfiken eftersom att Jenkiii <3 fixat min blogg...och resultatet vart ja super nöjd med. Tack hjärtat de vart jätte fint :D *Me love it*. Idag ska man till rimbo igen men vet inte riktigt villken buss ja ska ta... hmmm antingen halv två eller halv tre... Äh de märks... jag tar den ja tar. Var vaken i natt till och från.... kunde inte riktigt sova och anledningen vet jag inte riktigt heller... hmm *suck* men men..... I MORGON E DE LÖNING:) fan så skönt :) men de e också lite räkningar att ta hand om och e då inte lika roliga...... nej nu blir de frukost eller vad man ska kalla de.....frukost lunch :D Skriver med ikväll...Tjoflöjt

Lilla hjärtat. *Jekiii*
Du vet hur mycket du betyder för mig gumman. Jag kommer alltid ffinnas här för dig.. No mather what.
Vi har gått igenom både bra å dåliga år och dagar och vi har alltid klarat de gumman.
Jag är glad att du och din son finns här idag. Du har gått igenom enormt mycket men ändå så e du här:) du ska veta hur älskad du e gumman. Du har ett stort hjärta som alla vet om och därför Är du så otroligt älskad. Det stora hjärtat har även din son fått ärva :) Bara eran närvaro gör alla glada. Du är en underbar vän och du vet att du även är som en syster för mig. Du är så undebar på alla sätt och minnena vi har glömmer jag aldrig. Alla gånger vi skolkade för att ligga på gräsmattan i skolan och så fort någon kom så låtsaddes du sova hahaha. Du har så mycket ide'er och du gör en alltid glad :) Alla våra dagar och minnen kommer jag aldrig glömma, hoppas bara att det blir fler. Älskar dig gumman..Du betyder enormt mycket för mig, ni är ledstjärnorna på min natt himmel och solen på min dags himmel....ÄLSLAR ER ENORMT MYCKET <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

tack så mycket <3

2009-11-25 @ 14:55:27
URL: http://jenkiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0