Jenkii<3

Älskade vän : 
♥Jennifer ♥


Saknar dig med gumman!!
 Jätte mycket!
Du betyder enormt mycket för mig.
Och jag vet att du e är en stark tjej och helt underbar vän.
De du har gått igenom.....
Du har stöttat mig precis som jag stöttat dig...
Och jag är glad att jag funnits vid din sida..
Ja e glad att du finns idag tillsammans med din underbara son!
Är så jväla glad för din skull..
Alla minnena med dig är helt oförglömliga.
Kommer inte släppa dig vännen.

Kommer alltid finnas för dig No mather what.
Dom där orden känner du nog igen och du vet att jag menar dom.
Kommer alltid gå på de.
Har grymt härliga minnen med dig.
Sitter här å tänker på några och bara ler :)
Alla stunderna med dig är guld värt!!
Du är en sällsynt vän och helt underbar.
En vänn som du är svår att hitta!!
Du är unik och det ska du ta vara på gummsan!
You are my angel and you light up!

Finns här 24/7 för dig, no mather what!
Spelar ingen roll villken tid eller plats...
You can alwas call me <3

Älskar dig gumman..
♥Lynn & Jenkii =Vänner för altid♥


<3


Kommentarer
Postat av: jennifer

Thanks gumman <3 Love ya!

2010-02-28 @ 13:24:03
URL: http://pussycaatdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0