Mitt 2009

Lynnsans 2009

1. Gjorde du något helt nytt för i år? 
Hmm nja inte direkt tror ja...

2. Har du ändrat uppfattning om någon i år?
 Ja de har ja definitivt gjort.

3. Dog någon som stod dig nära under året?
Nope

4. Fick någon/några av dina vänner barn?

Ja, Natalie, Frida och Mathilda
 

5. Gifte sig några av dina vänner?
Ja Alexandra:)

6. Gjorde du någon tatuering?

Nej inte 2009 men innan så...

7. Besökte du något nytt land?
Haha nej ja har då inte råd med de

8. Var 2009 ett bra år?
 
Mjo sådär.....

9. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Farmor 

10. Vad spenderade du mest pengar på?
 Mat å cigg

11. Vem har förstått dig bäst under året?
Min sambo, Sara, Jenkii Och Jennie 

12. Vem har älskat dig i alla väder?
Min sambo och mina underbara vänner♥

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Studenten, Min sambo och mina vänner inkl Pappa♥
VI TOG SM GULDET 2009 "För vi e AIK
"♥

14. Vad önskar du att du hade gjort mer?
Sparat pengar till något vettigt:P, Träffat Pappa mer..

15. Vad önskar du att du gjort mindre?
 
Hm......

16. Blev du besviken?
 Lite grann faktist, de e mycket som var som de inte skulle bli..

17. Vad var ditt favoritplagg?
Jeans :D

18. Gjorde någon på ditt jobb/din skola dig glad?
 De gör dom alltid

19. Har du campat i år? 
Nej gud bevare mig väl, inte min stil

20. Önskade du dig något som du inte fick?
Nej inte direkt

21. Vad gjorde du på din födelsedag?
 Firade med Min SamboHans kusin Ludde, Marre( Luddes tjej å min sis<3) och Yoye Lillasyster

22. Favoritlåt för året?.
Sabaton - Whats the price of a mile och The hamme has fallen

23. Tappade du kontakten med någon?
Ja det kan man definitivt säga att jag gjorde.

24. Ändrade du klädstil under året?
Lite grann :D

25. Har du träffat ditt livs stora kärlek?
 Han e underbar,Min älskade sambo 

26. Vilket är årets hysteri?
ANNA ANKA:@

27. Köpte du något du verkligen ville ha?

Japp de gjorde jag :)

28. Har du insett något om dig själv?
Att ja kan när ja vill...

29. Umgicks du mycket med din familj?
Nja min sambo umgicks ja mycket med men inte pappa så de ska det bli ändring på från och med nu:)

30. Saknade du någon?
Farmor, Dimman, Jenkii, Hela släkten


dfghjk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0