True firendchip never die <3

Ärligt talat så tror ja fan att de stämmer...
Dom ja verkligen älskar som ja kommit på kant med är ja återförenade med:)
Dom som verkligen betyder mest och bättre kan man ju inte få de:D
Ni vet villka ni e :D

Jahaja Onsdag idag å så ska man jobba kväll.
Skönt att man jobbar 16-21:)
Är med sara just nu. Molle är tråkig och sover.
Men de ska väll valpar göra rätt mycket.
Själv sitter man och tok gäspar för att man har rubbat sömnen totalt.
Haha får hoppas att kaffet är medicinen :P
Fick våra muggar som vi beställde med ett foto på.
Sara har på sig å ja har på mig, lite ego kanske men
nu vet man ju vems mugg som e vems:P

Snart kommer jenkii ner:D Ska bi kul ju:D:D

Nej nu blir de utgång med Molle så de inte häner en olycka inne:D


:P

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Näää vad roligt :D

Ja då vet man verkligen vems kopp som är vems. ihihih

Ja det stämmer nog som din överskrift säger faktiskt. Men jag har inte riktigt någon bästa vän faktiskt..men hoppas att man hittar någon eller några iihih. :D

2010-01-20 @ 15:16:36
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Sandra (LéonEnija)

även fast vi inte umgås så är du en av mina bästa vänner jag haft även fast vi kunde va sååå förbannade på varann... kommer du ihåg "pamela jag undrar var gång du blundar vem är de du tänker på åhh" eller alla andra låta vi har tillsammans som diggar dig och då.. puss saknar dig faktiskt. så synd bara att jag hamna fel och att alla min vänner drog.

2010-01-20 @ 21:38:58
URL: http://leonenija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0