Gästbloggning av Jennifer Fast Örneholm!!

Sitter i Norrköping hos älskade Lynn för andra gången, var här för inte så länge sen, Åkte ner sedan åkte till umeå en vecka och nu e jag tillbaka igen känslan att vara här så sjukt najs :)) Älskar att  vara här med Älskade Lynn, thommy och Nova och så klart kärleken är ju här med Daniel :)) Och denna gång är Alvin med ner och hälsar på, han trivs iaf med grabbarna Daniel och Thommy, och när dem inte är här så har han inte roligt haha ... 
Nu har jag även gjort om Lynns blogg igen till henne med bilder från La familia :)) Najs vah??
Lynn jag älskar dig bästa vän utan dig inget mig det vet du, Finns alltid för dig när som hellst du behöver alla tider på dygnet spelar ingen roll vart jag är, vad jag gör miin telefon e alltid på för dig! <3
Kika gärna in en sväng i min blogg och lägg en kommentar eller två ;) http://jenniferfast.myshowroom.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0