7 sanningar om mig!

Anna har bett mig skriva 7 sanningar om mig själv, so here wo go:

1: Älskar att umgås med vännerna och är otroligt socialt beroende.
Vet inte vad ja skulle göra utan er alltså!!!! Håller er varmt om hjärtat.
Älskar att umgås med människor över huvud taget och gillar att vara social.

2: Hatar lögner och svek! Det är bland det värsta ja vet.
Var ärlig istället liksom, det kommer man mycket längre på.
De kan såra ibland men man vinner på de tillslut ändå.

3: Älskar att umgås med familjen.
Är pappas flicka och kommer nog alltid vara de.
Skämms dock att aj itne träffar släckten mer än vad ja gör.
Sist var på Farmors begravning för ca 4 år sen. Tyvärr

4: Älskar att sova på morgonen. Hatar dock att bli väckt.
Det kan förstöra hela min dag om
 jag har sovit för lite å då kan ja bli lätt irriterad.

5: Hatar mig själv när ja har PMS.
Det är den värsta tiden på månaden.
Kan bli på otroligt dåligt humör och misstolka det mesta.

6: Älskar att rita, skriva och lyssna på musik.
Helt underbart tycker jag.
Gillar att bara få ut en del kännslor på det sättet.

7:Älskar mitt jobb, Dock inte att hålla i lönen för de e
ja inte duktig på utan ja slösar oftast för fort :P

Nu vill ja se att :
Jenkii
Sara
Sandra t
Och frida skriver

7sanningar om sig själva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0