Imorgon är en annan dag

Nu  så  skriver man igen haha har inte skrivit på ett litet tag men de kommer nu :D Vad har man gjort dom senaste dagarna? Ja jag har varit med Sara Och Elin mest. I förrgår så sov ja hos sara igår så Vaknade vi sen hämtade vi hennes systers hund på hunddagis sen gick vi hem med han till saras mamma och lämnade honom och hämtade Molle. Sen gick vi till Saras mammas jobb. Sen gick jag till Elin för dom skulle äta ute. Då kom Anna å sen kom Micke och sara. Sen kom Putte så åkte vi ut till Micke. Vi kom hem sen t i går kväll å då kollade vi på film:) Se vid två kom Jim och sa hej å sen gick han så Gick jag å Elin och lade oss:D Nu sitter jag å väntar på frukost: Elin ska baka bröd nu:D Ska bli gott hehe...Sen ska vi hämta Sara i norrtälje när putte kommer å sen åka ut till micke. Ska bli trevligt:) nej nu har ja ej tid med de här....


Molle har blivit så stor:) Saras lilla kille :D

sdvsfvsfv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0