Ljuset i mitt liv

Dålig på att skriva här.. men de blir så när man får barn :D Underbart <3 Och det är de bästa som hänt mig!!!!
Mitt älskade hjärta du blir snart två månader... tiden springer iväg å så vipps så kan du gå snart med:D men varje dag med dig är underbar! Du förgyller mitt liv till den högsya grad <3<3<3 Älskar dig nu och för alltid. Utan dig och din pappa så vore min väg fortfarande mörk. Ni är ljusen i mitt liv!!!! Sen den dagen du föddes så tände du en eld som aldrig kommer släckas<3 Älskar dig gränslöst mycket Nova
2011-08-16  kl: 03:30= Den bästa dagen i vårat liv. Du kom våran älskade dotter Nova (3900 gram och 51 cm lång) till världen<3<3<3

Vårat allt <3
Underbara lilla unge <3<3<3 (på bb inte ca 1 timme gammal, knappt)


Ca 11 timmar gamal<3<3<3 Våran älskade dotter


Min underbara familj<3<3<3 Gör allt för er<3<3


En dag gamal <3<3 Vårat underbara lilla liv



Underbara mirakel <3<3




Våran prinsessa <3


För dig kan vi gå genom eld och vatten, För dig kan vi dö och döda för<3<3<3

Älskar dig enormt vårat vackra barn..... För evigt...
Får ej att beskriva hur mycket vi älskar dig, hur mycket du förgyller våran dag och vårat liv ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0