Jennifer gästbloggar!

Brev till Lynn!

Hej My dear!
Jag saknar dej oerhört mycket,måste bah säga det,
Du betyder så mycket för mej,
jag vet att jag kan ringa dej mitt i natten om jag vill,
om det är nått som plågar mitt inre, samt du kan alltid ringa mej, jag finns tillgänglig alla tider på dygnet, just for you♥ Lynn, jag måste säga att jag e så JÄVLA tacksam för allt du gjort för mej, stöttat mej när jag haft det svårt,
du har som räddat livet på mej, Du och Alvin,
jag hade nog inte levt idag utan er, Thanks♥
jag kan inte se mitt liv utan dej i det, Du är så fruktansvärt viktig för mej!

Jag älskar dej Gumman♥
Den som har dej som vänn behöver inget annat!


// Diin Jennifer, Friends always♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0