Sammanfattnign:P

Ja har knappt skrivit något men ja har varit så slut så ja har inte orkat.

Fredagen var trevlig, vart fler än vad ja trodde men de var ju bara roligare. Vi drack å hadde oss :)
Min "Stalker" var med också haha.
Carro är alltid där jag är å oftast e de så att hon kommer just dit jag är... :P
Kom hem vid 4 å var knappt vaken en timme på hela kvällen.
Helt slut så ja sov från 5 på kvällen kan man säga till halv 11 dagen efter.
Så grymt slut de gick inte att hålla ögonen öppna.
Har ALDRIG varit så trött....

Lördagen så var de party men var bara där två timmar, kände mig inte direkt sigen på att festa.
Så vi drog hem å hadde de trevligt hemma... ja å pojken bara umgicks.

Söndagen så hadde vi myskväll. Vi åt rökta räkor med aioli å gott bröd till och tittade på Flickan som lekte med elden och på Luftslottet som sprängdes. Riktigt bra tycker jag. Kvällen vart lyckad :)

Idag Måndag... Varit hemma, träffade sara en snabbis och sen har ja jobbat.


Men nu e de sovdags som gäller :)

God natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0