Hejhopp

De var inte igår jag bloggade. Är super dålig på sånt men ska väll försöka komma igång. Mycket har hänt. Både bra och dåliga saker och sen har ja helt enkelt lagt bloggen på is. Jahaja.. Vet dock inte riktigt vad ja ska skriva. Kan ju skippa de dåliga iallafall å hålla os till de bra tycker jag.
Det har ju blivit förlovning på nyår :) Helt underbart <3
Och den 8/12-10 Fick vi reda på att vi ska få en liten =)
Det 14/3-11 Fick vi reda på att vi väntar en liten flicka =)
Känns grymt underbart och hon är beränkad den 20:e Augusti=)
Är grymt tacksam för alla kläder vi fått och allt annat=)
Vi är extremt tacksamma=)
Idag går jag in i v:26+0 och bara väntar på att tiden ska gå....
Längtar tills hon kommer ut=)
Bilder å så kommer senare=)
Nej nu måste jag göra nytta...
Skriver snart å återkommer med bilder=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0