Länge sedan!

Länge sedan jag skrev här men de är inte lätt att få ihop tiden när man precis flyttat å fått våran efterlängtade dotter:) Nova kom den 16:e augusti<3  Efterlängtad <3<3< Kärlek på hög nivå! Går inte att beskriva men ni som har barn vet :)<3



Kärlek på högsta nivå!!!<3<3<3<3ÄLSKARRRRRRRRRRRR




Mitt namn; Lynn Sevelius
född; 1987 Den 5:e Maj på Sös (Södersjukhuset)
gick i skolan; 1-3 Maltesolmsskolan, 3-6 Smedshagsskolan 6-9 Hässelbyvillastad och i gymnasiet på roden i Norrtälje.
Program; Barn och fritid
Min fritid; Umgås jag med min familj ( Sambon Thommy, dotter Nova och Thommys bror Daniel)
Intressen; Umgås med vännerna, fika, Umgås med Familjen <3
Civilstånd; Förlovad och Sambo
senaste förhållande; Har ett nu som pågått i 4 år:)
vad skulle du göra om du vann en Miljon? Vet inte riktigt.... Hmm
är du lätt retlig? Yeas det är jag.
Är du en kall eller varm person? Både och. Beroende på vem de e.
Om du skulle få barn vad skulle d barnet heta? Har redan ett, en dotter som heter Nova född den 16/8-2011
Hur vill du att en kille ska va? Snäll, Trevlig, Ärlig, Omtänksam mm
Hur är du som person? Glad, Ärlig, Trevli, Lättretlig, Lite avvaktande, Kärleksfull mm
Favorit film? HAr ingen speciell direkt
Hemma kväll eller ute kvällar? Beroende på vad som händer men oftast föredrar jag hemma kvällar.
Vilken ålder tycker du va bästa åldern? Hmm svårt att avgöra.
Big Broteher eller Paradise Hotel? Paradise Hotel
Bor du hemma eller eget? Bor eget med min familj!!!! Underbart ju
läser du nå kändis bloggar? Nope om inte jenkii räknas:P
Hur många barn vill du ha? Högst 3
Snöscooter eller vatten scooter?Vattenscooter
Bil märke? Volvo:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0