Lördag :)

Tack älskade jenkii för att du gjorde om bloggen =) SUPER NÖJD =) Klart att du får gästblogga :) HUUUUR mkt du vill :) Underbara du!!!! Så snart ses vi gumman =) in långt kavr men fan vad ja ska hålla fast Nova:P Ingen kidnappning här inte :P Haha Vi längtar båa att få träffa dig och Alvin <3 Så grymt länge sedan ja träffade honom med så de ska bli kul :) Å jenkii... a <3 Underbara vän<3 Älskar dig!!!<3

Idag blir de promenad ner till stan med Nova :) Sen blir de städning å förberedelse inför middagen i morgon med thommys pappa å hans fru =) Ska bli trevligt :) Får se vad som mer hinns med med men skriver mer ikväll=)


Underbara mirakel <3<3<3<3





Du heter:
Lynn

Smeknamn:
Lynnsan, Lusen, Nunni mfl

Hur lång är du?
168

Låt som när du är ledsen sörjer till?
"För kärlekens skull" -Ted Gärdestad

Beroende av:
Cigg, Min Familj, Mina vänner Och framförallt min DOTTER <3

Vad tror folk om dig?
Vet ej och bryr mig inte speciellt mycket heller. Tro vad dom vill men mina riktiga vänner tror inte dom frågar om det är något som är fel och inte stämmer.

Stämmer det?
Oftast inte faktist, beroende på vad det är bara.

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår, mina ögon och Nova

Hur imponerar man på dig?
Ärlighet,Snäll, trevlig=) Bjuda på sig själv helt enkelt.

Brukar du skratta för dig själv?
Ja då ibland så:)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
-Ja visst. Från jenkii <3

Var bor du?
Norrköping

Trivs du där?
Ja de gör jag :)

Har du haft sex idag:
Nej

Hur svarar du i mobilen:
Ja, hallå eller ja de e Lynn

Vem ringde du senast?:
Jenkii <3

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
En massa skoj :)

Antal timmar sömn inatt:
10 :)

Sov du ensam:
Nej

Brukar du komma i tid:
Ja

Hur känner du dig nu:
Glad, pigg och utvilad

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, lila, vitt och grått

Vad tycker du om fötter:
Tänker inte så mkt på dom.

Vad saknar du:
Mina vänner, Jenkii:) Å flera utav släktingarna.

Hade du en bra kväll igår:
Jag hade en riktigt bra kväll igår:)

Favorit dryck på morgonen:
Loka och Kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig:
mellan 22- 24

Är du blyg?:
Ja ibland så(oftast)

Sysslar du med någon idrott:
Nej men har spelat fotboll.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Japp. Det hände mig med min nuvarande sambo <3

Har du spytt offentligt:
Hmm Ja tyvär.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
En massa skoj=)

Är du nöjd med ditt liv:
Riktigt nöjd =)

Är du bortskämd:
Ja lite grann :) Riktigt bortskämd när de gäller kärlek från min sambo, vänner och släkten. Och får en massa hjälp med en hel del så ja, de tycker jag.

Vad gör du i morgon:
Äter middag hos Min sambos pappa och hans fru

Vad är det värsta du vet?:
Lögnare, Svikare, Idioter som tror att dom vet allt om en och föraöker bestämma över en. plus folk som snackar skit och ljugeer om andra och sårar sina nära å kära genom lögner, mobbning mm.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Absolut!!!!Underbara vänner!!!

En speciell dag du minns:
8/12-2010,31/12-2010 Den 16/8-2011

Du samlar på:
Fotton

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jenkii <3

När grät du senast:
Tre dagar sen.

Vad skulle du köpa om du vann en miljon:
En hel del.

Vill du gifta dig:
Ja, någon gång.

Vill du ha barn:
Japp! Har en dotter med min Sambo och vill ha högst två till =)

Är du musikalisk?:
Japp

Vad dricker du helst när du är törstig:
Loka eller vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Japp

Biter du på naglarna:
Nej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0